sobota, 24 października 2015

Jesień - czyli moje prywatne Niebo na Ziemi.

  To już. Nadeszły nostalgiczne chwile, magiczny czas. Liście zmieniają kolor, by następnie opaść na ziemię i szeleścić pod naciskiem naszych butów. Na niebie chmury zbierają się w jedną całość...niczym rodzina, aby pozbyć się kropelek wody opadających później na ziemię w postaci deszczu.. A słońce? Nieśmiało, od czasu do czasu, daje o sobie znać przemycając promyki między szczelinami chmur. A ludzie? Albo pośpiesznie załatwiają swoje sprawy, albo siadają na ławce w parku wpatrując się w piękno jesiennych drzew.

  W tym poście chcę (chyba jak każda blogerka :p) pokazać wam wiele inspiracji jesiennych, jaka jesień jest piękcna no i cudowne krajobrazy.(większość zdjęć jest z pinteresta + zapraszam na mojego - pod rubryką o mnie :-))) )










 Moja tapeta również jest przygotowana na jesień :-)








Chcę też pokazać trochę tzw. list rzeczy do zrobienia/ zbiór jesiennych "uroków" (nie mam pojęcia jak to nazwać). Być może znajdziecie coś dla siebie :)





  Mam szczerą nadzieję, że choć w malutkim stopniu was zainspirowałam i wyczarowałam wokół was tą magiczną aurę jesieni. Komentujcie, podsyłajcie swoje inspiracje i oczywiście zostańcie na dłużej. Pa! ;*




13 komentarzy:

  1. Jakie śliczne te wiewiórki na początku. Lubię takie posty z inspiracjami. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale swietne zdjecia! Ah jak ja uwielbiam jesien! <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, bardzo inspirujące :)

    Zapraszam
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kto jak to widzi - ja widze jesien taka jak na zdjeciach.

      Usuń
  5. Uwielbiam oglądać na blogach takie jesienne inspiracje:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, inspiracje cudowne :3 szczególnie podobają mi se te kawy :3 i lista mi sie bardzo spodobała :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wiewiórki na początku mnie rozbroiły ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne inspirujące zdjęcia i obrazki! <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń