czwartek, 13 kwietnia 2017

Momenty.

Wspomnienia
Moment, w którym patrzysz na kogoś i widzisz przyjaciela
Moment, w którym jest Ci ciepło, czujesz się bezpiecznie
Moment, w którym widzisz uśmiech na twarzy bliskiej osoby
Moment, w którym przechodzisz etap olimpiady
Moment, w którym oddychasz spokojnie
Moment, w którym zasypiasz i zapominasz o złym


Ale przychodzi ta chwila
Chwila, w której zbierają się chmury płaczu
Chwila, w której patrzysz na kogoś i widzisz już byłego przyjaciela
Chwila, w której łzy przysłaniają uśmiech bliskiej osoby
Chwila, w której dygoczesz z zimna.

Być może przeraża Cię albo przynajmniej zastanawia czarno-biały wygląd strony - to dobrze. Taki miałam zamiar. To nie strona ma Ciebie zapraszać tylko jej treść (w moim przypadku).
Dzięki takiemu zabiegowi to co mam Ci do przekazania wybije się ponad formę.

Momenty, chwile, "moments", "instants", czyli po prostu Project Instants, to śmiem twierdzić projekt mojego życia. Być może w pewnym stopniu też terapia. Chcę dostrzegać więcej, patrzeć dalej, słyszeć każdy szept i doceniać najmniejszą chwilę, Właśnie ten moment.

Wszystko to co nie pozwala nam iść do przodu mam zamiar przeskoczyć. Nie da się dołem, to idziemy górą!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz